Sections

Latest

17 Comments

  1. Fin

    Feckin’ thing is blocked!

    Oct/Nov’s going to be so hard on my wallet :(

    #1 3 years ago
  2. Patrick Garratt

    Might be your location. It plays for me.

    #2 3 years ago
  3. Patrick Garratt

    Yeah, blocked. Brilliant.

    #3 3 years ago
  4. Patrick Garratt

    Trying to get it sorted now.

    #4 3 years ago
  5. Moxifool

    Here.

    http://www.youtube.com/watch?v=Mx3bEJ6F6IM

    #5 3 years ago
  6. Fin

    Tried from UK and French IPs, nothin!

    Bastards.

    #6 3 years ago
  7. ZakAttack

    nvm.

    #7 3 years ago
  8. Moonwalker1982

    The only working link from Moxifool is old, it was shown during E3.

    #8 3 years ago
  9. Fin

    @8

    It’s the one that was linked in this story though.

    #9 3 years ago
  10. Moxifool

    @8 Yeppity yep. It’s the very same one. They just took ass-loads of time to release the fucking thing in it’s direct feed form.

    #10 3 years ago
  11. Patrick Garratt

    I’ve added CVG’s. It hasn’t been blocked.

    #11 3 years ago
  12. Razor

    Someone at Sony had better make Kaz play this game ad nauseam.

    #12 3 years ago
  13. pukem0n

    now THAT’s how you make a trailer to get people excited.
    finally more than 8 people in a race. thats the only complaint i had a bout Forza 3. races feel boring and dull with only 7 opponents.

    now what would be awesome would be real racing competitions ont he nurburgring with 150+ cars and different classes and 24 hours long ^^

    #13 3 years ago
  14. Moonwalker1982

    Game looks incredibly good but i’m not gonna buy it. I bought all the Forza games and pretty soon they all ended up on the ‘waiting’ list, only to never be played again. I really prefer the more arcade’ish games like Blur and NFS.

    #14 3 years ago
  15. viralshag

    Kinda with Moonwalker1982 on that one. I loved Forza I & II but I missed out three. I’ll admit, sim racing games are just too much work :P

    I might try this one though having missed the last one but NFS really does fufill most of my driving game needs.

    #15 3 years ago
  16. mathare92

    Oh the 458. You beauty.

    #16 3 years ago
  17. manamana

    Pure car porn. Will buy it. But damn those months are reserved for shooters.

    #17 3 years ago

Comments are now closed on this article.